O comisie trimisă de președintele Consiliului Județean verifică modul de organizare al concursului de asistenți de la Spitalul de Boli Infecțioase și Psihiatrie din municipiul Baia Mare. Aceasta in urma apariției în spațiul public a unor date și informații legate de posibile nereguli existente în timpul derulării concursului pentru ocuparea a două posturi vacante, de asistent medical, în cadrul unității spitalicești precum și a unor sesizări depuse la Cabinetul Președintelui Consiliului Județean Maramureș.
Astfel Gabriel Zetea, șeful administrației județene a dispus formarea, în cursul zilei de luni, 19 iunie, a unei Comisii de verificare a modului de organizare și desfășurare a concursului care a avut loc în perioada 8 – 12 iunie 2017. Comisia va efectua verificări la fața locului privind modul de aplicare a reglementărilor legale prevăzute de HGR nr. 497/2010, inclusiv aspectele procedurale din timpul concursului.
În funcție de rezultatele evaluării comisiei se va proceda fie la reluarea procedurii de concurs și sesizarea organelor abilitate ale statului pentru eventualele nereguli depistate, fie se vor depune plângeri pentru denunț calomnios.