SC VITAL – Centrul Fără Hârtii – Un nou portal pentru confortul utilizatorilor serviciilor noastre

S.C. VITAL S.A. vine în întâmpinarea utilizatorilor săi  oferindu-le modalități noi și  moderne de interacțiune. Portalul numit Centrul Fără Hârtii vă permite depunerea și semnarea unor documente online fără a mai fi necesară deplasarea clienților la sediul nostru.

Stimați utilizatori ai serviciilor noastre, apreciem importanța timpului dumneavoastră și înțelegem necesitatea de a inova și  a veni cu soluții, care să vă facă interacțiunea cu noi mult mai ușoară și rapidă.

Pentru a putea beneficia de noile servicii online puse la dispoziția dumneavoastră este suficient să aveți un cont online deschis pe portalul www.vitalmm.ro.

Primul pas este să activați contul existent în noul portal Centrul Fără Hârtii, prin introducerea email-ului atașat contului și activarea link-ului primit în email.

Ulterior vă conectați în aplicație cu email-ul și parola setate și puteți beneficia de:

  • Încheierea și semnarea electronică a contractelor de furnizare/prestare a serviciilor de apă și canalizare;
  • Depunerea online a cererilor de nefacturare estimativă, revenire la facturarea lunară, demontare și remontare contor;
  • Plata cu cardul a taxei de remontare contor;
  • Plata online a facturilor aflate în sold.

Doamna Alexandrina Bancoș, director general S.C. VITAL S.A., a declarat că: „satisfacţia şi confortul utilizatorilor noştri sunt prioritare pentru noi, iar această platformă răspunde cu succes acestor nevoi. Dincolo de furnizarea unor servicii de calitate, ne dorim să scurtăm distanța dintre noi și utilizatori, ea fiind de acum la un click distanță pentru majoritatea operațiunilor. Fie că vorbim de achitarea facturilor, a serviciilor prestate sau chiar a semnării și reactualizării contractelor cu societatea VITAL, totul se poate realiza simplu, din confortul casei dumneavoastră. Faptul că acum pot comunica online din locuinţa lor, sigur şi rapid, este un mare avantaj de pe urma căruia maramureşenii vor beneficia cu siguranţă.

În viitor vom transpune în format digital toate tipurile de documente, cereri și sesizări care presupun momentan prezența dumneavoastră la sediul nostru.

Conceptul reprezintă o premieră națională și a fost dezvoltat în parteneriat cu furnizorul soluției tehnice, FIDA Solution.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.