CONTINUITATE și SIGURANȚĂ, asta oferim utilizatorilor noștri!
Acum avem nevoie mai mult ca oricând de APA pe care S.C VITAL S.A o furnizează în mod continuu și în condiții de maximă siguranță. Tocmai pentru că înțelegem această nevoie încercăm să nu existe nici o discontinuitate în distribuția apei potabile din rețeaua publică, iar în cazuri independente de voința noastră (avarii) încercăm să intervenim cât de repede posibil și să reluăm acest serviciu în condiții de maximă siguranță, în ceea ce privește calitatea apei potabile.
Reamintim utilizatorilor că apa potabilă furnizată este verificată în conformitate cu standardele internaționale, iar caracteristicile de potabilitate corespund legislației naționale în vigoare, care este în concordanță cu cerințele din domeniu privind calitatea apei potabile. Specialiștii din cadrul laboratorului de apă potabilă SUNT LA DATORIE PENTRU VOI și monitorizează ZI DE ZI calitatea apei furnizate, respectând cerințele naționale și internaționale și sesizările clienților. Rezultatele sunt publice și afișate pe site-ul nostru www.vitalmm.ro, la secțiunea INFORMAȚII UTILE, în cadrul rubricii destinate calității apei (BULETIN ANALIZĂ APĂ). Programele de prelevare și testare a parametrilor monitorizați se realizează din 19 puncte de control, care sunt stabilite de comun acord cu Direcția de Sănătate Publică Maramureș.
În toată această perioadă, societatea VITAL S.A. are echipe de intervenție pregătite în cazul în care apar avarii la rețelele de alimentare cu apă potabilă sau la rețelele de canalizare. Permanența este asigurată de DISPECERATUL SOCIETĂȚII, care FUNCȚIONEAZĂ 24 DE ORE DIN 24, utilizatorii serviciilor noastre pot suna la numerele de telefon 0262/212550, 0262/215150,1,2 și 0362/401052, 3, 0372 752661.
În ceea ce privește serviciile furnizate/prestate vă reamintim ca acestea SUNT FACTURATE LUNAR și aveți posibilitatea realizării online a unor operațiuni, din confortul casei dumneavoastră, de la modalitățile de plată a facturilor de apă-canal cu cardul, la obținerea facturii în format electronic sau transmiterea indexulul contorului prin intermediul contului personal deschis pe portalul www.vitalmm.ro. Pentru cei care nu au posibilitatea de a accesa online aceste operațiuni PĂSTRĂM DESCHISE CASIERIILE S.C. VITAL S.A între orele 09.00 – 14.00, din aria de operare (https://www.vitalmm.ro/ro/contact) și din Baia Mare strada Gheorghe Șincai nr. 21 și bd.Republicii nr.62.
Toate cererile, reclamațiile sau alte informații legate de furnizarea/prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare le puteți trimite online la adresa de e-mail relațiicupublicul@vitalmm.ro, iar pentru cei care nu aveți acces la servicii online colegele noastre, din cadrul Biroului Relații cu Publicul, vă stau la dispoziție, între orele 09.00 – 14.00 la numerele de telefon 0262 213574 și 0262 213575 sau la sediul din str. Gheorghe Șincai nr.21, Baia Mare.
Postam toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre pe site (www.vitalmm.ro) și pe pagina de Facebook (www.facebook.com/vitalmm.ro).
Rămânem ZI DE ZI ALĂTURI DE VOI!
Str. Gheorghe Șincai nr. 21 Baia Mare
Email: relatii.publice@vitalmm.ro
Tel: 0262 215150 int 177
www.vitalmm.ro